sobota 14. apríla 2012

Some about me - niečo o mne

Volám sa Klaudia, mám 17 rokov, bývam v malej dedinke pri Bratislave, študujem Bilingválne gymnázium. Už od malička sa venujem jednému športu, ktorý ma baví do dnes. Aktívne sa mu venujem,  vďaka nemu som aj bola na niektorých zaujímavých miestach. Okrem toho športu však rada robím aj iné športy, veľmi rada sa hýbem. Mám taktiež veľmi rada svojho priateľa, rodinu, milovaného psa, ale aj kamarátov. Veľa času venujem škole. Okrem toho mám aj množstvo záľub, napríklad fotenie, upravovanie v photoshope, zdravé varenie a pečenie, trávenie času na internete, hranie sa s mojím psom ale aj trávenie času s mojimi blízkymi. Je toho oveľa viac, rada skúšam nové veci. Tiež v poslednej dobe študujem články o zdravej strave, nachádzam veľa receptov. A moju veľkú pozornosť v súčasnosti získava aj politika, ale to sa ako záľuba nazvať nedá. Moje znamenie je baran, teda som veľmi tvrdohlavá, lenivá, stále frflem, až veľmi úprimná. Zároveň som však vždy odhodlaná, vytrvalá a za svojimi názormi si dokážem stáť, dokážem sa obhájiť a som veľmi komunikatívna (alebo skôr ukecaná). Na prvý pohľad ako možno normálne dievča, ale čím dlhšie žijem na tomto svete, tým viac si uvedomujem, že som naozaj iná, nenormálna, divná. Vyznačujem sa však tým, že som veľmi náladová, takže so mnou niekedy neni príjemné hodiť ani reč. Ale každý sme nejaký, každý sme orginál.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára