sobota 14. apríla 2012

Welcome - vítam vás

Vítam vás na mojom blogspote o zdravom životnom štýle. Zdravý životný štýl je veľmi široký a nie príliš špecifikovateľný pojem, no ja si pod tým predstavujem výsledok - dokonalé telo z vonkajšej a z vnútornej stránky. Preto je mojím cieľom stravovať sa zdravo a mať dostatok pohybu. Nič sa však nemá preháňať a ja už takto dlhšiu dobu prechádzam z extrému do extrému. Nikdy však nie je neskoro na zmenu. Musím si v prvom rade uvedomiť, že robím chyby a snažiť sa ich napraviť. Na tomto blogspote teda nájdete moju dlhú cestu za zdravým a pekným telom. Chudnúť už nechcem, snažím sa si udržiavať váhu. Chcem však získať ešte nejaké svaly a zbaviť sa tuku na niektorých miestach. Tiež by som si chcela pekne vyrysovať brucho. Okrem mojej dlhej cesty tu nájdete aj zdravé recepty, moje jedálničky, články, tipy a podobne. Viem, že takýchto blogov je už veľké množstvo, ale vždy som takýchto bloggerov (väčšinou bloggerky) obdivovala. Hladovať, prejedať sa - to dokáže každý. Ale správne sa stravovať, primerane sa hýbať a byť so sebou spokojný, to je už oveľa tahšie. Dúfam, že sa mi to podarí. Uvedomujem si, že sa púšťam do niečoho, čo netrvá deň, týždeň, mesiac. Je to cesta na dlhú trať, ale mne to za to stojí. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára