utorok 17. apríla 2012

Big motivation


Pekný večer, slečny. Dnes nečakajte žiaden článok o cvičení, zdravom jedle, ani recept. Nestíham, učím sa. Zajtra píšeme dva testy a proste som to nechcela nechať na náhodu. Okrem učenia som ešte stihla aj tréning aj fitko, takže som rada, že som si našla čas aj na blogspot. Dnešný deň bol celkom fajn, hneď ráno som dostala do tela obrovskú motiváciu, keď som videla túto fotku. Je to Lisa Marie z Bodyrock.tv, je to teraz moja najväčšia inšpirácia, chcela by som raz mať také telo, ako má ona. Pre mňa dokonalosť, presne takto by som chcela vyzerať. Hlavne jej brucho obdivujem, také tehličky by sa mi tiež páčili. Mimochodom už sa mi niečo postupne rysuje, dnes keď som sa vo fitku prezliekala som bola nadšená - zase o kúsok bližšie k môjmu cieľu. A čo sa týka váhy, tú sem zatiaľ nechcem zverejňovať. Niektorí z vás ju poznajú ešte z minulého blogu, ale nemyslím si že je všetko len o váhe. Záleží mi hlavne na celkovom vzhľade tela. Do leta by som si chcela ešte viac vyrysovať telo a spevniť. Jedálničky zatiaľ tiež ešte nechcem pridávať, ale hlavne, že sa neprejedám, ani nehladujem. Som momentálne spokojná a šťastná, som rada že sa kadžý deň nekontrolujem, nevážim. Snáď mi to vydrží. To by bolo pre dnešný deň všetko, zajtra sa zase určite ozvem, možno s nejakým novým článkom.

A na záver ešte moje nohy (ale len na chvíľu). Na nich ešte treba dosť popracovať, hlavne dať dole ten tuk a nabrať viac svalov. Ale idem na to pomaly, neočakávam hneď výsledky. Trošku spevniť a bude to fajn. Nohy bol vždy môj problém - máme to aj v rodine. Ale tak, bolo to aj oveľa horšie. Prajem pekný zvyšok večera :-)

12 komentárov:

  1. Bylo to napsané naprosto od srdce, a ano - přiznám se, naposledy si pro mě přišly PPP, a právě to mě totálně dokopalo k uvědomění si, že nepotřebuji míň než svých zdravých magických 52 kilo, jelikož při těch jsem byla nejšťastnější na světě <3 bála jsem se totiž, že by se někdo v pondělí mohl divit proč jsem třeba zhubla méně, než by se za ten týden podle příjmů dalo očekávat, a uvědomila jsem si, že nechci už dál být přesně kontrolovaná, chci mít tu kontrolu, ale uvnitř sebe... <3 :) Blog zůstane, možná se přesune na jinou adresu nebo tak něco, chci alespoň tu vzpomínku, i ty články stále jsou, jen jsem je všechny dala do rozepsaných... Chci radit slečnám, které mají cíle, chci abych o sobě mohla dát vědět světu a říct o sobě "Jsem ta co zhubla 20 kilo a vyhrála boj nad PPP" a mohla v téhle problematice jakkoliv poradit a pomoci druhým... :) Mám Tě moc ráda a taky mi tohle bude chybět, nejspíš udělám nový poradný blog, budu pomáhat sestavovat hubnoucí jídelníčky, radit se zdravým životním stylem a motivovat v dosahování cílů - sakra, Klaudy, to je nápad! ^^ Jde mi přeci přesně o tohle, vlastně bych se někam pomalu mohla hlásit jako výživový poradce :D bóže, já to jednou vážně někam dotáhnu, tedy aspoň doufám :D :) miluju tvé nadšení pro můj pozitivní přístup k životu, mám ráda jakékoliv kladné ohlasy na svůj pohled na svět, je to to nejlepší k čemu jsem se kdy dokopala a to nejsilnější co v životě mám, takový ten správný impulz nakopávající mě každé ráno... :) No - nebudu Ti tu psát další slohovky, beztak jsem se na blogu vypsala víc než dost, určitě jsem ale díky psaní komentu k Tobě na blog získala ještě další super nápad a sice to pomáhání ostatním takhle, online :) moc Ti děkuji za podporu a i já Tobě přeju v životě jen samé úspěchy! :*

    Hannie* (http://thinenough.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Klaudi, podle mě na těle nemáš jediný tuk :) proč si myslíš, že je třeba zapracovat na nohách? Z fotky se těžko pozná, zda na nich jsou svaly nebo tuk, ale pochybuju, že s tvým pohybem je to tuk :)
    Těším se na další článek a držím palce na písemky :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Souhlasím s Annie a psala jsem to už na Facebooku. Tvoje nožky jsou hodně hubené a nevěřím, že tam nějaký extra přebytek tuku je. Zaměřila bych se jenom na to zpevňování ;)

      Odstrániť
  3. to jsem ráda :) hlavně aby mi to vydrželo :D ;) ať se ti daří i dál :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tehličky na bruchu začínajú vidieť, keď máš na bruchu mnej ako 12% tuku a to ty rozhodne máš. Neverím, že máš vôbec nejaký tuk na tele :)
    Lisa je krásna, ale tie jej silikóny sa mi nepáčia. Sklamala ma, že do nich šla, ale je to jej vec-možno jej to zdvihlo sebavedomie.
    ďakujem za pochvalu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Méně než 12%? A sakra, já mám tak 25, tak to je asi neuvidím nikdy s takovou :D

      Odstrániť
    2. Jo to jsem taky slyšela kolem 12-16%, ale pro holky už je to docela málo

      Odstrániť
    3. WOMEN:
      Competition Shape ("ripped"): 8-12%
      Very Lean (excellent): < 15%
      Lean (good): 16-20%
      Satisfactory (fair): 21-25%
      Improvement needed (poor): 26-30%
      Major improvement needed (Very poor): 31-40%+
      Thinluc*

      Odstrániť
  5. Tyyjo,děkuju ti moc za komentář,si uplně zlato:)
    Taky doufám že to zvládnu:)
    Dle fotky nohou si myslím že si dokonalá!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zpevňování ti schvaluju, to je i můj cíl, ale proboha, tvoje osůbka a slovo tuk... blbost, máš luxusní nožky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kde je ten tu prosím ? Mám dvoje oči a nikde ho nevidím .. můžeš mi ho vyfotit?
    Klaudi neblázni .. nic tam nemáš. Máš přes stehno vtipných 42-45 , nevím přesně kolik si teď psala .. to je rádo že obtáhne kost a kůži a asi to tak na centimetry vychází ;D .. takže neblbni.
    Jinak ta ženská na fotce ?. . haha, ty umělé prsa jsou otřes.Ale když si je odmyslím tak ok.
    Jinak mám na blogu článek .. o dva dny dříve. A asi už tušíš že zase moc pozitivní nebude. Ale já to napravím ! .. a večer napíšu :) .. snad.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ahoj máš krásny blog :)... veľmi zaujímavé články :)...
    tvoje nožky sú ukážkové :)...neviem čo ti na nich vadí...ja mám veľký problém s nohami..nehovorím že mám tuku veľa ale s tým čo mám a so svalmi ktoré mi narástli počas cvičenia sa mi zdajú široké (tučné) :(...jedálničky a váhu nemusíš udávať... hlavne že sa cítiš dobre a že si spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť