sobota 21. apríla 2012

Always do your best


Zdravím :-) Ospravedlňujem sa za neprítomnosť, ale musela som sa učiť a posledné 2 dni nám nešiel ani internet. Mám absťák, keď nemám internet - to je dosť zlé. Frfľala som 24 hodín denne, takže si to asi dokážete predstaviť. Ale už našťastie ide. Za tento týždeň som spokojná, na tréningoch sa mi darilo, keby to takto bolo stále, tak je to úplne famózne. Učím sa oveľa viac zaraďovať do spoločnosti, viac sa tešiť z maličkostí a hlavne viac komunikovať s priateľmi, pretože v poslednej dobe som na nich trochu zanevrela. Čo sa týka postavy, som každým dňom spokojnejšia. Viem, že sa to zdá zvláštne, ale napríklad včera, keď som si skúšala nejaké veci som sa len tak posadila na vaňu a brucho som mala úplne rovné, ani najmenší špečík. Ten výsnívaný 6-pack to ešte neni, asi ani dlho ešte nebude, ale také pevné brucho som asi ešte nikdy nemala. Len tie nohy, s nimi niesom žiaľ spokojná, viem, že to neni najhoršie, ale čaká ma ešte veľa práce. Inak tiež sa musím priznať, že som začala sledovať Hotel Paradise. Na to pyšná vôbec niesom, je to blbosť a ja televziu naozaj vôbec nepozerám, dlho som odolávala, ale raz som si to pozrela u kamarátky a bolo. Teraz už neviem odolať, sledujete to ešte niekto, alebo iba ja som taká nenormálna? :) Už sa teším hlavne na leto, preto teraz makám na 100%, do leta musím byť krajšia. Mám aj motiváciu, pretože som sa včera dozvedela, že ideme s priateľom na dovolenku do Dubaja. Na 14 dní. Myslela som si, že to je žart, ale nie, je to pravda. Teším sa, prerože v Dubaji som ešte nebola. Ale s takýmto telom sa hanbím ísť do plaviek, takže musím viac makať.


Milujem túto pesničku, aj ten videoklip. Púšťam si to stále dookola :) Tešte sa na nové články, chystám sa to tu trocha prebudiť k životu. Tak sa zatiaľ majte aspoň tak dobre, ako ja.

4 komentáre:

  1. Stránky Cassey jsou: http://blogilates.com/

    Taky teď makám na léto a zatím se mi celkem daří. Cítím se lépe každým dnem, tak snad to tak bude i nadále. A tobě taky přeji, ať dosáhneš do léta svých cílů! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dubaaaaaaaaaj ♥♥ závisť !:) a gratulujem, zato moje brucho je samý špek. No pleť je môj večný problém, ale sama jej len škodím s tým mojim prejedaním a bulímiou :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hotel p.? bože, to je taká stupidita, že to až bolí :-) typickí Slováci!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já si chci taky sednout a mít pevné bříško bez špíčku - musím zamakat :D Ale nevím jak - na - to - blbé- břicho , grrrrrr . :D
    Jinak hotel paradise opravdu nesleduju, jenom se tomu směju :D Ale občas se dívám na tu vaši slovenskou farmu :D taky dost vtipné..
    Jinak moje pozitivní články? :D To bylo myšleno ironicky?
    A nezbývá mi nic jiného než věřit v dalších21-dní. :)

    OdpovedaťOdstrániť