nedeľa 3. júna 2012

New plan


Po dlhšej dobre ďalší článok, chápem, že sem už nikto nechodí, ani sa tomu nečudujem. Ale robím to pre seba! Leto sa tak nebezpečne blíži a ja som stále bez zmeny na tele. Keď si to tak zomeriem, už viac ako rok som nemala sladkosť, zdravo sa stravujem, pravidelne cvičím a zmena? Nikde! Fajn, nejaké svaly mám na zadku, na nohách, na rukách. Ale mám aj tuk. Naozaj sa snažím zdravo, pestro a vyvážene stravovať, tak ako by sa malo. Lenže včera nastal pre mňa dosť veľký zlom...

Na Facebooku som si písala s jednou (nebudem menovať) športovkyňou, ktorá má podľa mňa úplne super svalnatú postavu, strašne sa mi to páči. Proste obdivuhodné. Tak som sa začala vypytovať (no to by som inak nebola ja, že??) a ona mi napísala dosť dobrých rád. Až vtedy mi došlo, že pre také telo budem museť obetovať oveľa viac, ako som si myslela. Makať oveľa viac, ako som si myslela. Možno som blázon, ale po tom roku, ja to urobím.

Úprimne, myslela som si, že sa takým spôsobom nedá dlhodobo stravovať. Ale ona je toho dôkazom. Takže ak si toto náhodou niekedy bude čítať, strašne jej za to ďakujem!!:)

A teraz už k tomu čo to je. Možno už tušíte, je to niečo ako proteinová diéta. Akurát je to lifestyle, kto chce trvalú zmenu, musí sa aj trvalo zmeniť. Takže teraz sa budem doslova napchávať bielkovinami, ale samozrejme nezabudnem ani na zdravé tuky a sacharidy. Rozpísala som si menší plán:

Raňajky, desiata - sacharidy, bielkoviny
Obed - bielkoviny, zdravé tuky, občas sacharidy
Desiata, večera - bielkoviny

Myslím, že ak si dám pozor na to, aby som mala dostatok energie, bude to fungovať. A k tomu samozrejme makať, makať, makať. Už sa teším, ako pôjdu dole tuky a hore svaly :) Držte mi palce, budem informovať, ako mi to ide :-)

15 komentárov:

  1. Zní to.. tvrdě. Prostě tak že .. tě něco omezuje. Doufám že to vymyslíš nějak fajn, aby ti nic nechybělo. A poslala ti třeba i její příkladový jídelníček? :) Každopádně,ty když si za něčím deš, tak toho dosáhneš, takže se nebojím toho že by to pro tebe bylo těžké :D
    Jinak jsem zvědavá jak budeš snášet to že "se zvětšuješ" .. myslím tím jak přijmeš svaly.. Protože kalhoty které teď oblečeš tak akorát .. ti budou těsnější - svaly na nohou..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A to je jako všechno :O
    Neříkám nic .. jen , že tohle je bláznovství. Vzpomeň si, že mě jsi buzerovala že jím málo.. a - podiv se na tohle.
    Hm.. ještě když si představím že budeš makat. A to pod tvojím pojmem znamená fakt makat, co se někomu ani nezdá.
    Bože.. co tě to zase napadlo. Tohle.. tohle je už moc :/
    Jinak .. proč by sis nemohla vzít buchtu ? Já včera dělala extra nový recept kde se těsto skládalo z dvou celozrnných housek a z tří lžich ovesných vloček + kefír.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jde vidět, že si deš tvrdě za svým. Rok bez sladkostí? Já vydržím maximálně pár týdnů :D Ale mě to zase nevadí si je dopřát :) No je všeobecně známé, že fitnessky drží hodně tyhlety proteinové diety a stravují se tak prakticky celoživotně. Ale zase na nabírání svalů je podle mě potřeba hodně jíst a to i hodně sacharidy. Na nárůst svalů jsou prý určeny například gainery, které právě obsahují dost sacharid. Alespoň jsem to tak vždy četla,, že je potřeba i dost sacharidů na nabírání svalů. Proteinové diety jsou podle mě spíše na hubnutí a rýsování. Ale zase taky tomu nerozmím až tak dokonale, třeba se pletu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Počkej, to máš jako i potraviny které vyloženě nesmíš? :O
    Šak na snídani "můžeš" sacharidy ne?..
    Nechápu proč deš do takových extrémů.. vážně nechápu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zní to teda drsně... naprosto tě chápu, ale prosím, dávej na sebe pozor :-* jinak máš můj velký obdiv, že do toho jdeš... to chce odvahu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. já tě pořád čtu, ale nemám moc náladu něco psát :D
    věřím ti, ať se zadaří

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky Saphire, ale úprimne, ani sa ti nečudujem, tie články sú úplne o ničom :( Mám to skôr niečo ako občasný denník pre seba, aby som z odstupom času zistila, či sa to vôbec hnulo.. Hlavne nech sa tebe darí, vieš, už dávno som ti písala, že ti verím. Tak len aby si vedela, stále to tak je... Len to proste máš ťažké, ale zvládneš to..:) Určite to zvládneš.
      Klaudia.

      Odstrániť
  7. Ja toto nemám rada. Vraj veľa bielkovín škodí pečeni či čomu. :) Neviem. :) Ja mäso nemám zrovna rada, takže by som asi zomrela od hladu a monotónnosti. :) Ale ak sa na to cítiš, tak držím palce. Našla som si tvoj ex-blog medzi SB a zistila som, že si sa presťahovala, tak si tam dám túto tvoju novú adresu. :) Pls daj si ma aj ty medzi SB. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vieš klaudi keď ma už niečo nakopne tak keď chcem dokážem zázraki , tak isto ako aj ty, ved čo si pametám nemáš o nič horšiu postavu, práve že ešte tenšiu :) vysvetlenie máš na mojom blogu už sa mi to písať odznova nechce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. a teraz som dočítala tvoj článok, a držím palce čo ti poviem :) ale priveľa bielkovín prekysluje organizmus, tak bach nato :) inak je to úžasná dieta, pomôže ti zbavyť sa zbytočného tuku a zvýšiť svaly, ale ty žiaden tuk ani nemáš !!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zvýšiť podiel bielkovín nie je na škodu, ale všetko s mierou - hrozí prekyslenie (ako už písala aj Kiyomi) a hlavne pozor na ľadviny a obličky.. Maximálna vstrebateľná jednorázová dávka je na úrovni zhruba 20g, zvyšok ide bez úžitku rovno preč (samozrejme cez ľadviny = zbytočne ich zaťažuje a bez úžitku)..
    Inak držím palce :)
    www.activeway.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Klaudi, chodíš sem ještě?

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Very good article. I'm going through a few of these issues as well..

    My web page - http://rvtlskincare.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. This info is worth everyone's attention. Where can I find out more?

    Here is my site ... Weight loss burner

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Very soon this website will be famous among all blogging people, due to it's fastidious articles

    Also visit my blog post Weight loss supplement

    OdpovedaťOdstrániť