štvrtok 26. apríla 2012

I´m Lovatic :)


Ahoj krásky :-) Ospravedlňujem sa za absenciu, ale tento týždeň rozhodne nebol úžasný. Neviem či to nazvať depresia, to skôr nie. Ale už od nedele ma chytil taký hrozný pocit smútku. Až ma to nútilo plakať, bolo mi hrozne, stále som rozmýšlala nad svojím životom. Stále som sa chcela na to všetko optimisticky povzniesť, ale nemala som silu, pripadalo mi to ako úplné dno. Neviem príčinu. Najhoršie to bolo večer, ale už je to vážne lepšie. Snáď už bude len lepšie. Inak je všetko v pohode, nabudúci týždeň mám dôležité preteky (v behu), takže sa na nich pripravujem. Inak tréningy mi idú tiež dobre, tam sa vždy uvoľním, to ma vždy baví. Milujem to, je to ako droga. Na tele pracujem, aj keď chystám sa naozaj obmedziť tréningy, beh, fitko, pretože to čo robím, to nieje až tak celkom v poriadku. Som posadnutá, to nechcem byť. Ale tiež na to idem postupne. A čo sa týka nadpisu, začala som vážne "milovať" Demi Lovato. Ona kedysi bola jedna z "Diesney hviezd", ktoré ak sa mám priznať veľmi nemusím. Prešla si ale PPP a teraz ďalej bojuje. Do ich pesničiek som sa zamilovala, vidím v nich seba. Je úžasná, je silná. Je o nej aj 40 minútový film, kde hovorí o PPP, liečbe, sebapoškodzovaní. Je to zaujímavé. A je obrovská inšpirácia, pretože bojuje a nikdy sa nevzdáva.

Toto je momentálne moja najobľúbenejšia pesnička. Tie slová, je to pravda. Aj keď všetky jej pesničky stoja za to! :)

6 komentárov:

  1. Písnička je hezká :) Taky obdivuji lidi, kteří si něčím takovým prošli a dokázali nebo dokážou s tím bojovat. Na ten film o ní bych se i podívala, i když ji ani moc neznám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám asi nějaký jogurtový blok , nebo já vážně nevím ! :D Ale dnes !! dnes sem si ke sváče vzala bílý jogurt s pokrájeným zbytkem hrušky (cca. 50g) .. ehm a pak mi tak "upadlo" .. pára vloček a cereálií. .:D no, ale na to že sem byla doma sama! .. tak se to dá, budu to zlepšovat a jíst kvalitní jídlo - ne sračky! :D promiň ale to slovo se nedá cenzurovat prostě!.. radši do sebe hodím bílkoviny, ovoce a tak, než bebečka , které jím stejně jenom z nudy, dnes byly otevřené a úplně říkaly "vem si mě" .. ale vzpomněla sem si že mám na upímínce napsané " bez náletu na sušenky a čoko" .. :D tak sem je úspěšně ignorovala ! :D juhuu, alespoň jeden den, ale ne vážně tu čokoládu nemůžu .. a není to kvůli špekům, ale kvůli zdraví sakra!. co si chci rozškrábat celé tělo ? :/ .. achjo, asi chci alergii i na sušenky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. díky :) to mě mrzí, že ti nebylo dobře... snad to bylo jen přechodné ;) jak se jmenuje ten film o Demi? to by mě celkem zajímalo :) četla jsem to o ní nedávno, že jaké měla problémy a tak a celkem mě to zaujalo, je obdivuhodná...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá pesnička je nádhernáá, púštam si ju už dnes asi po 500tý krát :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoja, no Demi bych na tohle nikdy netipovala... nespřátelila bys? :))

    OdpovedaťOdstrániť