sobota 28. apríla 2012

Sun and warm


A začal sa nám výkend. Samozrejme som sa tešila, milujem výkendy, len škoda, že tak rýchlo ubehnú. Teším sa hlavne na letné prázdniny, žiadna škola, žiaden stres. Včera som zase bola trochu smutná, až to bolo na nevydržanie. Ale už som zistila, prečo to tak asi je. Ja som totiž ráno na tréningoch, potom idem do školy, potom idem zase na tréning, potom sa učím a potom čučím na facebooku. Takže ak nešportujem, tak sedím a učím sa alebo som na internete. Prechádzka v prírode? To už dlho nebolo, stále mi je zima :( Vonku nad 20 stupňov a ja mám mikinu a bundu. Ale povedala som si konečne dosť! Včera poobede, keď už to bolo na nevydržanie som zobrala vodítko, psa a išla som von. Zobrala som si krátke tričko. Chvíľku mi bola zima, ale potom som si nejako zvykla. Bolo to úžasné, ani som neverila, že je to možné :D Ako úplný free-blázon som išla, usmievala sa od ucha k uchu, privoniavala som ku kvetom, nechala som svietiť slnko do očí, bola som šťastná, ani neviem prečo. Bolo to úžasné, akokeby zo mňa úplne všetko spadlo. Skrátka ruplo mi v hlave, ale v tom dobrom slova zmysle. Už sa opäť dokážem tešiť z maličkostí, smiať sa na blbostiach a byť optimista :-) Mimichodom stále makám na postave, do leta budem krásna, dokonalá. Budem mať svaly. Tak a už dosť blabotania z denníku, teraz mám čas tak pridám aj nejaké užitočné články.


9 komentárov:

  1. Děkuju moc za gratulaci, z těch přijímaček jsem měla nervy! :D
    Měřím 165.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Snad ano :) Bylo by to fajn, ale je to složité, tak to radši moc neřeším.
    Jsem ráda, že se máš tak hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne Ti muselo byť a som rada, že sa usmievaš, aj ja sa usmievam teraz :) tiež som happy. A inak ako osobný život, s priateľom všetko ok? Nestíhala som chodiť na blog, tak idem omrknúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jasně! Budu moc ráda, když si mě přidáš! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jé, to ráda čtu :) možná bys měla více odpočívat... jsi na sebe možná moc přísná...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skôr som sa sekla a namiesto 6 tam má byť 7ka...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ale přece tomu rozhodnutí rozumíš- už nikdy to nebude takové, jako kdysi :( Jo, na Angie a Little-A jsem zapomněla :) A určitě ještě na někoho, jako vždy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratuluju :)) Drž se ;)
    Ta písnička je nádherná :*

    OdpovedaťOdstrániť