nedeľa 13. mája 2012

I´m still here


Stále tu som. Síce som nepísala články, ale na vašich blogoch som bola deň čo deň. Mala som na svoju neaktivitu dôvod, bola som chorá. Asi sa zasmejete, čo je to za výhovorku, keď som na počítači skoro stále, ale nebolo mi všetko jedno. Nebývam chorá, ale zrazu som dostala dosť slušný zápal pľúc. Už som s tým raz bola v nemocnici, takže pre mňa žiadna sranda. Na jedlo žiaľ chuť nebola, ale to neberiem ako výhovorku, samozrejme, jedla som. Pohyb nebol žiadny, teda ak sa neráta pozeranie na hokej :o) Keď to zosumarizujem, za tieto 2 týždne som vlastne nič nerobila. Ležala som v posteli, bola som na počítači, spala som, jedla som, bola som na krátkej prechádzke - to je všetko. Ale teraz, keď som zdravá, všetko sa vracia naspäť, tak ako bolo. Aj keď predsa, nejaké zmeny chcem urobiť. Zase začnem chodiť do školy, na tréningy, budem sa stretávať s priateľmi. Až teraz som si uvedomila, akých mám úžasných priateľov, podržia ma, môžem im dôverovať, strašne mi chýbajú. Som za nich nesmierne rada. Na tréningy sa samozrejme teším, ani neviete, ako veľmi mi to chýbalo! Mrzí ma ale, že som zmeškala sústredenie, na ktoré som sa tak veľmi tešila. Nevadí, snáď nabudúce. Ale teraz späť do prítomnosti...

Leto sa nebezpečne blíži, už je skoro tu. Prázdniny, bazén, slnko, teplo - na to všetko sa teším! Snažila som sa do leta ešte zamakať na postave, no stratila som 2 týždne. Nevadí, ide sa ďalej! Ešte môžem čo-to stihnúť. A práve preto by som chcela urobiť pár zmien, niečo ako menšiu challege pre seba. Pár bodov:

- Príliš sa nesústreďovať na váhu, nebáť sa priberania na svaloch
- Každý deň anaeróbny pohyb (jeden deň môže byť rest day)
- Pridať na bielkovinách
- Viac chodiť von
- Nepreháňať to s fitkom, tréningami a behom 
- Opáliť sa
- Byť šťastná

Zistila som, že nepotrebujem na postave až také veľké zmeny, ako som si pôvodne myslela. Nepotrebujem byť  toto leto úplne dokonalá, to už nestihnem. Ale hodilo by sa ešte viac vyrysovať, to stíham! Nohy až taký problém už niesú, ani zadok, ani ruky, ale brucho by chcelo poriadne vyrysovať. Cítim, že som pevná, ale po tých 2 týždňoch si to odnieslo hlavne to brucho. Ale nevzdám to, budem makať! Môj kľúč k úspechu je jednoznačne pohyb. Aby som sa zbytočne nerozpisovala, radšej idem napísať konečne komentáre k vám, dúfam že ste na mňa nezabudli. A ešte niečo, zistila som, že tá optimistická a šťastná Klaudia, ktorá je za každú cenu v pohode, je späť! Už žiadne depky, už som zase šťastná, milujem tú eufóriu. Tak sa majte pekne, užijte si zvyšok výkendu a buďte šťastné :-)

6 komentárov:

  1. Máme skoro stejné plány jak vidím teda až na to že já to s běhen nikdy nepřeháněla :D - a konečně píšeš ! :D Můj hlavní plá zní taky přidat na bílkovinách .. ale nevím jak, hlavně aby to bylo chutné a mléko mi samotné nechutná , po obědě na tvaroh chuť tak nemám, je to se mnou těžké ! :/ A vlastně jak jsi na tom teď z váhou ? .. já z ní mám strach, tak na ní nelezu a nestresuju se z ní, ale až odbije 25pátý den snažení, tak na ni vlezu ! :D a přidám i fotky..to si ale ještě 22 dní počkáme.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsem ráda, že sis uvědomila, že na tom s postavou opravdu nejsi tak špatně, jak sis pořád myslela ;) Samozřejmě dva týdny určitého režimu s tělem něco provedou, ale nevěřím, že by to bylo až tak zlé. Tak se drž :)
    Mimochodem u bodu "opálit se" jsem se neubránila úsměvu. Taky bych to potřebovala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, tvůj článek je tak hezky optimistický :). Já měla dnes spíš depka day. Miranda je též krásná...víc jsem se zaměřila na herečky, zpěvačky no...s výjimkou tý Hanky Svobodový :)...je dobře, že už jsi zdravá ;).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je dobře, že už jsi zdravá. Ten článek je tak hezky optimistický :)...já měla dnes spíš depka day. Je dobře, že to rýsvání postavy bereš taky trošku z nadhledem, to je dost důležité :). Miranda je také nádherná baba...já se asi víc zaměřila na herečky/zpěvačky...až na tu Hanku :). No popravdě - nádhernejch holek je, když bychom měli psát všechny, tak tu budem hodně dlouho :D :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Grrr :D tak je to tu dvakrát...nejdřív mi to errorne a když odešlu druhý nový komentář, tak zjistím, že se předešlý uložil? :D No jej...:D chyba techniky :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jémine, zápal plic? to je teda radost :-/ a už jsi úplně v pohodě? doufám že jo ;) dávej na sebe pozor!
    na léto se nijak extra netěším... mám radši svěží jaro :)) nesnáším moc dobře horko... ale pokud není moc vedro tak je to fajn :)
    Klaudinko, ty už jsi dokonalá :-* a sice můžeš být ještě dokonalejší, ale ber to jen jako takový bonus :)) hlavní je být šťastná... jsem ráda, že si to uvědomuješ! :)

    OdpovedaťOdstrániť