utorok 15. mája 2012

I learnt, i learning now, i want sleep


Zase sa hlásim až takto večer, mrzí ma to. Cez výkend to určite napravím a rozpíšem sa.

- Dnes super strávený deň s priateľmi (v škole :D)
- Zajtra píšeme asi 4 testy, učím sa ako ďas
- Stále som unavená, plánovala som sa dnes poriadne vyspať, ale prišiel práve pred chvíľou priateľ, takže nič
- Dnes v totálnom strese z hokeja, skoro nás vyklepali - Francúzi!
- Mám nafuknuté brucho, ako som ešte nikdy nemala :( Nejaké rady?
- Jedlo v pohode, opäť viac ako 50% celkového príjmu ovocie a zelenina
- Dnes som pohybu príliš nedala, síce to mám od doktorky do konca mesiaca zakázané, ale trochu musím chcem
- Takže dnes iba menšie Cardio a ešte cviky na brucho a nohy, zajtra si to vynahradím!

To by bolo pre dnešný deň všetko, som strašne bussy, dnes mám v pláne ešte učiť sa, venovať sa priateľovi a to do konca tohto dňa zostáva už len 25 minút. Aspoň vy sa vyspite, dobrú noc :* :)

5 komentárov:

  1. Jsem ráda, že se ti recept hodí :) Určitě nahoru můžeš dát něco jiného. Cereálie s čokoládou určitě nic nezkazí! Jen kdyžtak ten tvarožník není až tak sladký, tak pokud je tvůj přítel zvyklý na sladší věci, tak bych m ho ještě trochu přisladila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám taky nafouklé břicho . Takže se na něj radši nedívám, vlastně, nedívám se radši ani na sebe. Fuj.
    A jinak zmákni ty testy :) ale tak ty jsi zvyklá se učit ro tebe to bude v pohodě :D
    50% přijmu ovoce a zelenina ? :O Napiš mi jídelníček, chci se inspirovat. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. doufám, že ti ty testy dopadly dobře ;) já včera taky koukala na hokej, ale na Čechy samozřejmě :D
    nafouknuté břicho mě taky štve :( a nesnáším, když mě mamka nebo někdo přesvědčuje, že nafouklé není, tak asi to vidím a cítím, ne?! :-/ doktorka mi zakázala zaječickou vodu, prý to při mé hmotnosti není vhodné... ale občas si jí stejně loknu... a koupila jsem si špaldové otruby s klíčky, tak jsem zvědavá, jestli mi to nějak pomůže...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hned si ťa padám pridať !!! čo si sa neozvala skôr ???:))) máš to tu krásne ale pozriem si to tu až zajtra dnes idem spať:) drž sa zlato!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj som späť a pokiaľ som dobre informovaná, budeme spolu na blogu! dúfam, že sa ku mne a Annie pridáš, ja sa rozhodne na to teším! :)

    OdpovedaťOdstrániť